blääk.

Jobbat idag. På slutet av dagen var jag bara väldigt trött och irriterad, vaknade 150 ggr inatt och sen har man bestämt på jobbet att alla måste göra lika, jag säger ifrån om något hos en dubbelbemmaning och så kommer den andra personalen och gör det iaf. Suck suck. Då får man alltså framstå som den elaka.

Sen blidde de hundkurs. Avslutning. Fick tårta och hundarna fick ett varsit grisöra. :P Gjorde alla moment vi kört och sedan en liten lek, gå men en korv mellan bena utan att hundarna skulle ta dem. Gick ju bra.

Ringde för övrigt veterinären idag, ska dit nästa onsdag. Frågade om de kan se nått även om den inte finns där just då, men då sa hon att de kan de eftersom den inte har blivit permanent ännu så vill man ju förhindra att de blir det. Blir de permanent blir de förmodligen operation vilket de vill förhindra eftersom det sitter vid tårkanalen och det är inte säkert att man får ett bra resultat. 
 
Kände mig riktigt het när jag var ute med ziza nyss. Röda strumpor i ett par sommardojjer, blå mjukisbyxor, en grön t-shirt och en svart tröja på de. Riktigt hett. Hoppas ingen såg mig. Haha.

Ne sova. Natti natti.

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback