flytta aldrig!

Nu skriver jag här igen, lite frustrerad. Ser all denna röra, orkar inte ta tag i packningen, även om jag inte vill något hällre än att se allt börja hamna i kartonger. Bah, jag ska aldrig mer i hela mitt liv flytta.

Jag får panik att leva i denna röra, jag som annars är ganska pedantisk av mig, lite smått jobbigt att leva bland alla dessa kartonger och grejer, och känns inte särskilt nödvändigt att ta fram dammsugaren även om de skulle behövas.

Och stressad känner man sig oxå, allt som ska fixas och det är endast 11 dagar kvar tills jag flyttar, det går fortare än vad man tror.

Och sån är jag, börjar plocka ur saker ut skåpen, men längre kommer jag inte, för jag inser att jag inte alls hade någon lusst med detta, så då ligger allt skit framme. Haha.

Ne, usch, detta gör mig depprimerad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback