Jo ja men visst.

Fett härlig dag på jobbet idag :) Blev klar redan 14.50 så ringde och frågade mina kära arbetskamrater om jag kunde ta mitt pick och pack och åka hem. Vilket jag fick :) Tog mig en tripp ner på stan. Handla present till emelie, var på apoteket och apoteket röda näsan ;) Var även på dialect och köpte mig ett fittmodem som jag tydligen behövde, för 1500. *suck* Trodde de var fibernätverk där med ju, så nu får jag max 5 mgb :( Hur ska jag överleva. Haha. Och jag säger bara att om jag får betala en massa extra räkningar när jag handlat det där modemet slänger jag ut det genom fönstret illa kvickt och lever som på stenåldern. Haha.

Och ja, så blev de väl med Ikea då. Antingen får jag leva som en fattig gammal kyrkråtta på nudlar denna månad eller så får jag ändra mina planer på Ikea, men jag vill ha ju!!! Vill få iordning. Orka leva i en nästintill tom lägenhet.

Jag ska byta jobb, jag ska skola om mig och börja tjäna lite pengar. Detta är jag less på. och jag som dessutom ligger under vad jag ska tjäna. Jag hatar henne enormt mycket!!! Så Eskilstuna till våren, vill verkligen!

Väntar på att Gerhard ska komma hem, så vi kan åka och handla balkongmöbler på jysk och en tv dosa och något så att jag kan hänga upp platt tv:n på väggen :)

Sen blir de att packa lite, ta en dusch och ta en öl på lilla med jessica :) Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback