leenden.

Igår var de en hel del stress, vaknade lite sent och så var det tusen saker som skulle göras. Men det ordnade sig ju.
Ziza och jag tog en tripp ner på stan och mötte dessan och tittade på alla studenter. Ziza tyckte inte riktigt om allt folk men det är bra social träning :) Sen träffade vi Johanna och Mia och lilla bebisen. Så söt unge.

Sen var de dags att fira kusinen som tog studenten. God mat och dryck. Men jag umgicks mest med barnen, axel och alma. Haha. Så frågade faster Gunilla om jag var sugen. Svarade så klart ja, för barnsugen är jag. Då gav hon mig ett litet tips. Träffar du någon, ska du försöka tänka dig om han är en bra pappa, är han de är det något att ha, annars bara att slänga i sjön. Ja tack för det tipset :) haha

Sen bar de iväg till hävla, mycket folk, helt okej. Lite jobbigt samtalsämne på slutet bara, men vi kanske borde lyssna på Jimmy, gå ihop och säga ifrån?

Och endel egotrippade människor. Orka med dem. Ne. Nog för att man bara lever en gång osv men vafan, lite kan man väl tänka efter.

Ja sen blev de statt. Vet ingentligen inte vad jag gjorde där, gick ju mest runt för mig själv, försökte hitta någon man kände. men icke. Och det leendet är jag riktigt svag för. Uscha.

Ja nu har jag vart och hämtat ziza hos dessan och simon. Hade gått riktigt bra, roligt att höra :) Hon trivdes nog där borta hos dem med katterna :) hihi.

ne, soffan en stund innan de blir pizza med jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback