ögonoperation

Märkt att jag är ganska dålig på att blogga. Men har nästan aldrig tid eller ork :P

I onsdags var de personalfest. roligt och sorgligt. Blev lite tårar där, när de bästa ska sluta :( Sen kom jessica och mötte upp oss o så blidde de lilla. Men de kunde man ju skippat. Kände på mig att de skulle hända, legat i luften ett tag, men tyckte bara det var allmänt töntigt och bad därför om ursäkt men inte fått nå svar tillbaka så. Långsinta människor. *suck*

Igår var ziza inne och opererade ögat, hade gått bra men hon var lite emlig och så när vi kom hem, följde efter mig som en liten svans, pep och hade sig, men kan tänka mig att de känner sig konstiga kanske till o med mår lite illa efter narkosen. Så nu får stackarn gå runt med krage över helgen, och nyss upptäckte hon sin spegelbild och började härja, morra och skälla. Haha.

Lite roligt faktiskt för hos veterinären frågade en av tjejerna vart jag hade köpt henne, hon tyckte ziza var så go :) Bra att hon sköter sig när hon är borta ;)

Kanske försöka städa upp lite här, så gott de går med alla flyttkartonger, gå och handla lite och sådär oxå.

Ha en trevlig midsommar allihoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback