glasbubbla.

Jaha, jobbat idag då. Lite halvt kaos, med andra ord som de brukar vara på sommrarna.
Började dagen med att få stopp i en toalett hos en brukare. Och så sjönk vattnet lite, och tänkte, testar och spola en gång till. Ne då rinner väl allt över. Haha. Ibland lyckas man.

Efter jobbet hämta jag ziza hos mamma, och gick hem med henne. sedan blidde de födelsedagsfika hos emelie som fyller 21 idag :) Alldeles för mycket tårta :P

Peelade mig i ansiktet igår, solade på hud idag. smart eller inte. Kräfta :P Stramar i hela ansiktet. Haha.

Och vakum i skallen. Känns som att man är i en glasbubbla. Hemsk känsla. Måste ändra på detta lite. Gå lite saktare framåt. För detta står man ju inte ut med.

Ja, när jag gick hem fick jag se något snyggt. :) Som dessutom vände sig om spanade flera gånger. Det finns nått där. Se bara hur jag låter när jag pratar om de, fniss fniss. Statt på lördag kanske?! Får väl hoppas. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback