aj aj aj.

Hallå hallå. JObbat idag, stentrött. Vageljävel i ögat och som vanligt röd och irriterad i hela fejjan *suck*
På eftermiddagen hade vi processkartläggning. Alltid trevligare än att jobba :P

Fick reda på att min kära arbetskamrat hade pratat med chefen, då vet jag varför hon blivit snäll. Haha.

Efter jobbet åkte jag o mamma och handlade lite, sen har inte så mycket mer hänt faktiskt.

Nu har jag så jävla ont i mitt öra så jag vet inte vart jag ska ta vägen. revaxör imorn, jadå.

Ledig imorn, ska kolla på lägenheten vid 11.00, gerhard följer med. Sedan tänkte jag som sagt åka till apoteket, sen handla på willys och så.

Haha. Jag är störd. Gjorde en liten impulsgrej förut, om det blir så eller ej får ni väl se i framtiden, blir som en liten överraskning :P

Kommentarer
Postat av: Strå

eeeeh e du gravid? ;)

2008-03-28 @ 03:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback