all right!!

Ja, idag har det tvättats, vart hos tandläkaren oxå, dragit ut två tänder. Gick så bra så. Har till o med kunnat äta, vet inte om det är så bra men.

Just nu är allt väldigt jobbigt. Hade hoppats på att allt bara var prat, men någon speciell, någon som betyder väldigt mycket för mig flyttar iväg till Norge efter påsk. Men jag kan inte visa vad jag igentligen känner för de, kan inte visa att tårarna faktiskt rinner ner för mina kinder just nu, måste försöka vara stark och glad för hans skull.

Känns som att alla försvinner just nu. Och alla har sina andra roliga liv. själv sitter man här, jobbar eller umgås med sin hund. Tur att jag har henne.

Ska ta och städa, tvätta fönstrena och gå ner på stan och handla lite alkohol och så.

image4

Kommentarer
Postat av: Johannaaaaaaa

Ja vist är det tur att man har sin lilla jycke! :) * håller med * DU borde komma till mig i morgon å festa ;) e ensam hemma i en vecka! EN VECKA! :O

2008-03-07 @ 19:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback