fullspäckad dag.

Var och tittade på lägenheten förut, inte riktigt nöjd med köket, men funderar på att ta den endå, väldigt ljus och fin i övrigt. :) Har helgen på mig att fundera lite. Men som sagt, man får ju isf ett kök ingen annan har :P Jag och ziza i en trea. Haha. Men vi skulle nog båda trivas där. Bättre än denna lilla etta.

Sedan var jag och gerhard och käkade. Och efter de åkte jag och handlade lite mat på willys. Sen blidde de apoteket och handla medicin, helt otroligt, man har ärvt astma, allergi och hudproblem av sina föräldrar, ingenting man kan rå för, men man strafffas ganska ordentligt för det, en salva och en bricanyl för 300 jävla spänn.

Sedan hem till mamsen och hämta zizafisa, vi åkte ut i skogen. Så himla roligt att se dem, de blir helt överlyckliga. Och skogsmulle ariel försvann ett tag. Hon blir helt vild i skogen.

Ska ner och hänga upp den sista tvätten, sen blir de in i duschen o göra sig iordning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback