hopplöst fall.

I fredags var jag ledig. Var över till mamma o dem och käkade lite tacos, kollade på så ska det låta och drack några drinkar. Sedan gick jag med jessica till lilla krog en stund. skönt och komma ut lite.

I lördags åkte jag till pappa o dem i norrköping och käkade påskmat och fick påskägg :) Sedan var de dags och hem o göra sig iordning, så kom emma och johanna hit. satt här en stund sen skjussade Mikis och Jimmy bort oss till cia där de andra satt och drack. Sjöng lite singstar och hade det trevligt, sen blev de taxi till statt. För mycket folk, men det var roligt endå. sedan hade jag två inneboende inatt, Johanna och Martin. :P

Idag har jag vart och tvättat hos fia, orkade inte gå upp kl 7 imorse så lånade hennes tvättmaskin :P Sedan hämta jag raringen hos mamma, gick till fia och käkade lite, kollade på one three hill och nu är jag hemma. ska väl sätta mig och glo på film tänkte jag. Jobbar ju 16 -21 imorn.

Jag är så trött på denna oro, ångest och nervöskänsla jag har konstant, från morgon till kväll. Vet inte, borde kanske ta kontakt med någon läkare, börjar kännas för mycket nu. Så får man väl se vad de säger, vad de tycker är bäst för en. Dags att ta tag i det, ingen annan kan ju göra det åt en, Jag vill vara en glad tjej. Slippa känna denna hopplöshet.

Jag blir besviken, vänner? ne, det var bara att sätt att få tyst på mig. Tråkigt men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback