hosta

Vaknade upp av ett härligt väder idag :) Jobbat 7.15 - 16. Sjukt trött. En hosta så det heter duga.

Och så gick de väl inte så himla bra då jag råkade sticka mig på en kanyl så fick åka till akuten och ta prover. Personen i fråga har inga kända smittor men endå bra att kolla. Känner mig faktiskt inte orolig.

Efter jobbet åkte jag med mamma, gerhard och hundarna ut i skogen en stund så de fick springa av sig.

Sen hem, hade fått brev från kfab, erbjudande om lägenheten jag var intresserad av. Så ringde tjejen som äger den, så ska dit och kolla på den på fredag. Hoppas för all del att den är fin. Vill flytta.

Emelie kom över en stund förut oxå, trevligt trevligt :)

Nu är de strax greys anathomy så dags att slänga sig i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback