hundar

Igår var de jobb som gällde till 9. Sedan var det bara hem o göra sig iordning, var inte direkt på men kom igång typ när de var dags att gå till statt, cissi gick hem medans jag och jessica gick in på statt. Var faktiskt trevligt.

Dock endel kommentarer borde en del hålla inne med. Onödigt, och jag skiter faktiskt i det, jag följer mitt hjärta.

Sedan gick jag hem till kristoffer eftersom det inte verkade bli någon skjuss :/ 
 
Idag har jag varit på hundkurs, mycket stolt över min hund :) Marie sa: hon kommer bli väldigt duktig. :) Hihi. Har gett en intresseanmälan till kllickerkurs och så hoppas jag på att det finns plats till mig i "vardagshunden". Stormtrivs på vingåkers hundklubb. Marie är suverän, trisst bara att nästa gång blir den sista.

Är hemma hos mor min, käkat ungsstekt falukorv och potatismos :) sedan gick jag en promenad med ariel, det slog mig då vad stor hon blivit. Riktigt fin. Kanske att man är van att gå med sin lilla fis? :P

snart blir de väl godis och film med mikis o jimmy.

Allt för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback