I loved you with the fire red.

image5idag. Var och lämnade min hund hos frisören, kom dit en och en halvtimme senare. Mycket fin liten ziza. Känns som att hon trivs i det oxå, busig hela dagen, ;) Hihi

Jobbat 16 - 21, Inget speciellt, slapp jobba med en vikarie, duktiga men blir alltid fel. Nu ikväll flöt det på väldigt bra, var inne i lokalen 20.15.

Sen var jag hemma hos mamsen och hämtade min lilla sötnos. Blev bjuden på några drinkar när jag endå är ledig imorn. :)

Nu sitter jag hemma. Väntar på ett samtal som inte verkar komma. *suck*

Kan inte någon ängel komma och ta mig härifrån. Även om jag vill vara kvar här bland dem jag älskar, så förtjänar jag bättre! Jag vet inte, hur mycket ska man orka.?

Ledig imorn, då ska jag sova, gå långpromenad med min hund och bara vara.

You tell me that you need me, then you go and cut me down, but wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback