japp.

Igår var jag på fest med Mikis och Jimmy, helt okej :)Men gick hem tidigt.


Idag har jag varit på hundkurs, sista gången. Körde spårning i skogen. Hihi. Frågade när man får veta om man kommer med i vardagshunden eller inte, då sa hon att alla kommer med, är det så att gruppen blir för stor kommer hon ta en oxå. Så det är ju bra :) Och apropå hundar så tror jag min lilla raring löper igen, det är ju nå fel på henne. Löpte ju nyss.


Och nu har jag bellas bil i en vecka, medans skitungen är utomlands. Men jag är tacksam över att jag får låna hennes lilla pärla.


Ikväll är det meningen att jag ska på 20 års kalas, men nu fick jag fan ingen lusst. lockar mer att sitta hemma faktiskt. så trött på allt och alla.

hade bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback