Just friends.

Ja, lördagen. På fest hos Cia. Trevligt trevligt. :) Men följde aldrig med på statt, blev lite missförstånd och så. Men är faktiskt glad över att jag inte gick ut.

Söndagen. Åkte ut med mamma och Gerhard till crossbanan. As roligt att kolla på, tiden gick fortare än vad jag trodde de skulle.

Sedan spenderade jag tiden med att städa och laga mat hos kristoffer, han till och med ta ett varmt skönt bad innan de var dags och hämta honom i strångsjö. Sedan blev de mys :)

För övrigt känns allt så förjävligt tungt. Men ensamheten kryper sig allt närmare, mindre och mindre tid med någon man tycker om. Min för närvarande bästa vän flyttar och jag vet vad jag har att vänta mig. Men vi är ju bara VÄNNER så det är väl bäst att vara tyst.

Tur att jag ska börja träna imorn, har man något att spendera tiden med iaf. Eftersom de flesta i min närvore verkar ha så jävla fullt upp att de inte ens kan höra av sig. *suck*

Ja, väntar på lite mat. Sedan blir de en dusch och sen födelsedagsfika hos kristoffer. Fyller ju inte förnst imorn men jag var tydligen tvungen att komma idag ist när hans föräldrar kommer. Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback