känsla för ingenting.

Jobbat idag. Började morgonen med lite halvpanik, skulle ha en elev med mig. men det gick ju faktiskt bra, inte för att jag aldrig haft de, men trivs bäst för mig själv just nu.

Efter jobbet åkte jag hem och började städa lite, gick iväg och fika med fia, cia, cissi och anna. :) Skönt och komma ut lite. Gick hem och tog ut hunden på en promenad sen hem och städa, städa och städa, laga mat och stressade, varför vet jag inte, slippa känna kanske. Sprang runt här som en yr höna, hade ingen ro att titta på mitt älsklingsprogram häller, så såg lite snuttar då och då. Sen kom en oro gnagandes i magen.

Helt sjukt, helt sjukt. Vill inte känna, orkar inte känna. Kommer aldrig mer få. Ångest, panik. Vill vill vill. sakna sakna sakna.

Igår bestämde jag mig, inte höra av mig. kan gott få undra varför. Men så ringde du mig, Men jag har inte ringt, kommer inte de häller. Men vänner ska väl kunna ringa varandra?! Men jag vill inte, du kan gott få undra.

Och nu kankse de inte blir någon påskmiddag hemma hos pappa häller, får se hur de blir. Och pengar, pengar pengar, vill dricka alkohol i helgen, måste ha pengar!!!

tårar vill ut, men inga tårar mer att gråta. det är öken, det är torrt.

Ta en dusch, bädda rent i sängen, ta ut hunden på en sista promenad och sen sängen. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback