snälla, gå inte din väg!

Började dagen med en jävla klump i magen, lite ångest. Men har ingenting att ha ångest över

Jobbat idag 14 -21. Jobbade kvällen med anna. Alltid lika glad och livar upp stämningen. Men jag tror bestämt att en dam utsett mig till en hackkyckling, ingenting man gör passar. Men hon är ju som hon är. Men hon är ju en super personkännare, så det skulle inte förvåna mig om hon kände av att allt inte är som de ska med mig.

Sen hem till mamma o hämta hunden, mormor kom idag :) inte så ofta man träffar henne så det är ju alltid trevlig.

Men jag blir så less. Här mår man som ett ruttet gammalt äpple och allt man får höra "Men emma, livet är ingen dans på rosor" Och bla bla bla. Jag vill inte höra sån shit. Lite mer känsla tack! Det är inte sånt man vill höra, och speciellt inte av sina föräldrar.

Fick förfrågan om att hänga på dessan och alec ut ikväll, skulle behöva supa skallen i småbitar men orkar inte. Dessutom är de väl tänkt att gå ut på lördag.

Fick höra på jobbet idag "Du bara tunnar ur mer och mer" Blev faktiskt glad att höra de, vill ingenting hällre än att gå ner i vikt.

Ja, man har ju verkligen insett vem som verkligen är ens vänner. Men som mamma säger "de är de ont om, man träffar på få i ens liv som verkligen är ens vänner"

Ibland har jag lust att vara självisk och göra nått drastiskt. Men jag tänker allt för mycket på alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback