en daglig dos av lycka.

Hallå där.

Igår var de jobb. stress och tråk.

Efter de blidde de en tripp på stan för sig själv, jag som verkligen hatar att gå på stan ensam. Torgskräcklight. Haha. Gick iaf där och strosa runt och fick se mig något snyggt. Så där, då fick man sig en daglig dos av lycka. Haha. Hade nog kanske en liten chans förra helgen, men jag backa. Knäpp man är då. Jaja nog om de.

Var hos läkaren, Fick mig lite medicin så nu får man hoppas att de blir bättre. Men de värsta är ju att man inte ska dricka så jävla mycket alkohol, hur ska man klara sig? :P Hade man haft någon hade det ju inte vart lika svårt, men nu känns de ju som att man typ lever för lediga helger. Man lär ju spara in en himla massa pengar på de iaf. :D

Sen blidde de hämta hund, tog en tripp upp till intersport och köpte mig ett par sandaler så att man kan jobba i dem, hem, gjorde mig iordning och stack ner till stadsparken och mötte jessica, emma g och bella. Lite öl och snack. Det är väl endå sommar de!!

vart och solat på kullbergska nu, ska väl ta och lägga mig en stund i sängen och kurera mensvärk innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback