granat.

Inte varje dag en polis kommer och knackar på, på jobbet och ber oss lämna arbetsplatsen. En granat hade hittats i området så det blev avspärrat och lite halvkaos. Men jobbade bara till 14.00 och under dessa timmar flöt allt på i sin ordning för min del iaf. Läste på kurirens hemsida att bombtecknikerna var där nu, hade uppdaterats vid 15.45 eller nått, så undrar hur de kommer gå för kvällspersonalen. 
 
Kul att det händer nått spännande i den här hålan. Haha.

Efter jobbet blev de en långpromenad med Emelie och Ariel :) Så skönt så. Gick hem en stund eftersom fia inte var hemma fast jag hade sagt att jag kommer bort vid hav 4. Men men. Ska iväg med mor min till vingåker på hundkurs. Jessica skulle följa med oxå :) Hihi.

Och du, jessica, vad är det du håller hemligt för mig? Jag vill veta nu. Elak tjej.

Kommentarer
Postat av: Jessi

mohaha! heeemligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback