hey.

Igår var de jobb som gällde, 7.15 - 16.15. Så trött som jag var har jag nog inte vart på länge, efter så länge som 2 timmar på jobbet vakna jag till liv. Kändes som om allt gick i slow motion. Kunde varken tänka eller orka prata. Haha. Var rätt lugnt enda fram till eftermiddagen då jag fick åka på larm och fick jobba på övertid. Men det gick ju de med.

Hälsade på två Irländska varghundar, så himla fina, och stora. Fick mig några pussar. :)

Sen blidde de hem till mamsen och hämta hund, hem och städa lite, slänga i sig någon macka, göra sig iordning och sen bar de iväg till Norrköping, bilträff. Love it! Tyvärr fick vi inte så mycket av de roliga eftersom några tyckte de var väldigt roligt att komma och förstöra allt. Men men, deras jobb så kan väl inte klandra dem. Men lite sur blir man. Och jag tror minsann vi hade de finaste åket, om inte annat störst :) Maffigt ska de vara. :)

Så åkte vi hem, sov i ett par timmar sedan var de upp igen. Men idag vakna man av solsken så man kan ju inte bli annat än pigg och på bra humör. Känner mig dock inte utvilad av så lite sömn denna helg. Haha. Så tänkte gå och vila ögonen lite innan det är dags att åka tillbaka till jobbet.

Fick för övrigt höra av en brukare att jag var, förnumstig. Började skratta och frågade va det betydde. Fick till svar att hon inte tänkte berätta så vi tog fram ordlexikonet. Haha. - snusförnuftig, småklok. Haha.

Och jag hittade låten, äntligen. akon - could you be the reason.

Kommentarer
Postat av: Jessi

vi hade det största, och finaste åket ;) mihih!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback