hit och dit.

Idag har de hänt mycket. Först till sjukhuset och fick lite ljusbehandling, 20 sek och 80 jävla spänn. Men men, resultatet ska väl vara värt de. och de är så urgulliga där uppe på hudmottagningen, alla känner igen en och så trevliga. Sen hem, hämta ziza, gick bort till mamma, lämna henne där och hämta bilen, hämta upp emelie och jessica och panta en jävla massa burkar, ja vad gör man inte för lite pengar ;) Sen blidde de handla hundmat och flyttkartonger så här ska börja packas.

Efter de var de dags att åka till tandläkaren, laga ett hål och fick tänderna rengjorde. Fy skäms på mig. Måste bli bättre.

Ja sen följde jag med mor min till Vingåker, hundkurs. Tränade med ziza lite på sidan av, tittade på en massa söta valpar och pratade lite med Marie (tränaren för valpkursen), hon är så go. Blir alltid så glad när hon ser ziza, och ziza blir minst lika glad hon. Funderade lite på om man ska gå mera vardagshunden eller agility i höst. Kankse bäst att börja med mera vardagshunden och få ännu lite bättre kontakt med henne innan agility :P Och min tös lärde sig tass idag, poletten trilla ner ;) Glad mamma. Haha.

Ne, dusch sen sova. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Jessi

bra emma! och dutti ziza som fattade till slut ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback