inget vettigt.

Jobbat idag. 14 - 21. LIte halvjobbig kväll, kändes som att det stressades endel. Varför vet jag inte för ingenting tog ju mer tid än vad de brukar. men så kan de vara ibland.

Innan jobbet mötte jag Johanna och Tone vid statoil. Blev så förvånad att de satt där :p Altid lika kul att se dem.

Kom och tänka på en sak, ställde mig på vågen igår morse, 7 kilo lättare på 2 1/5  månad. :) så underbart så underbart.

Och en annan lite halvrolig sak, på jobbet igår kom en arbetskamrat och sa något till oss alla, så kom bossen bakom ryggen och sa "men sådär får ni inte göra" Då vände sig I om och sa "Men det var ju inte meningen att du skulle vara här" Så blev de tyst på bossen. Sån respekt skulle jag oxå vilja att hon hade för mig :P

Ne, dusch sen sängen kanske. en dag imorn med. Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback