rockie?

Igår var man uppe med tuppen. Tvättade och lämnade ziza och lajbans hos frissan. Så fina så. Var även och tränade med syrran senare, packade lite och tog en cykeltur med jessica, den gamla vanliga rundan :P

Idag har de vart jobb. Efter de åkte jag hem till mamsen, åkte med henne till vingåker. Tränade med ziza lite grann. Och jag som var så rädd för vad Marie skulle säga. Först sa hon "nemen har du blivit liten igen, började kalla henne pudel och skrattade. Men sedan fick hon komma fram och titta lite noga på henne och sa faktiskt att hon var mycket söt. Jag sa ne hon är ful men hon tyckte hon var riktigt söt.  Haha, som jag gruvat mig för de mötet efter vad hon sagt om zizas förra klippning. Haha. Men de gick ju bra, så behövde ju inte oroa mig igentligen.

tränade som sagt med ziza på sidan av och Marie kom fram och sa gud vad hon blivit duktig, tyckte jag skulle gå rockie i höst. Men jag vet inte riktigt om vi är redo för det. Kankse borde ta steget under det först, mera vardagshunden. Men samtidigt sa mamma att ziza förmodligen skulle klara av det. Så tål att funderas på en stund.

Ne sova nu. Möte hela dagen imorn typ. Natti natti.

image7

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, men guuud! Ser ut som en helt annan hund! SÖT! haha.

2008-05-27 @ 10:33:46
Postat av: Jessi

vi måste ta en promenix snart med våra voffar. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback