run

I fredags var de jobb som gällde, hade sjukt ont i magen de sista timmarna, åkte hem o vila en stund sen iväg och träna med emelie. Fick mig ett litet telefonsamtal på vägen dit.

Saknar. det är lite halvt jobbigt att försöka vara en vän, höra saker man igentligen víll slippa. Men man lyssnar, försöker och hoppas att någon dag kanske de känslorna släpper och man faktiskt är vänner på riktigt. Men samtidigt tar de väl längre tid att glömma någon om man hela tiden har kontakten? Svårt de där, jobbigt att vara vänner samtidigt som man hällre inte vill något annat än att ha kontakt. Sjukt dumt beslut som togs. Varför ska de alltid sluta så. Jag håller dig varmt om hjärtat, och jag önskar jag kunde känna att det var ömsesidigt till hundra procent, fick höra att jag är en vän för livet, men varför känns de inte så?

Efter de var de iaf bara hem och göra sig iordning och iväg till bella. Blev pizza och alkohol med bella, emelie och jessica. Så kom även fredrik och blom. Och så vidare hem till blom och kolla på hockey. Och hem i ösregn.

Igår skulle de ju vara utställning men vi åkte aldrig, dåligt väder. Men igentligen är jag ganska glad över de för jag kände mig nästan fortfarande full när jag vakna. Haha. Ut med hunden och sen sova några timmar till. Hem till mamsen och käkade och en promenad med doggarna. Hem och städa lite och tog en dusch, sen filmmys med jessica, kollade på man about town och this is england (mycket värd att titta på) ...

Tror min mage kolappsat, stress är inte bra endå kan jag inte skärpa mig och ta det lugnt. Borde ju lyssna på sin kropp. Smärtan, illamåendet, svullnaden, orkar inte.

Ne, fixa med tvätten. Haha, först delad tur idag och på det tvättar man. Någon kommer sova gott inatt iaf ;)

milk inc- run


Kommentarer
Postat av: Johanna

Den låten har jag & Martin också börjat lyssna på! :) bra är den!

2008-05-20 @ 12:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback