sol...

Har inte skrivit på ett par dagar nu. I måndags tog jag och emelie en liten promenix, sen gick vi o fikade på sultans med fia och mattan. Länge sen man träffa mattan. Sen följde jag med min mor till vingåker på hundkurs, tränade lite med ziza. Så kom jessica och emma w förbi en stund och sen var det städdags.

I tidsdags jobbade man och sedan var jag och tränade med emelie och sen var de käk med fia.

Igår var de jobb och hundkurs, Detb där med att gå fot gick ju inge vidare, ziza är så slö som ledarna även påpeka. Haha. Och Marie (gamla hundkursledaren) sa "Har du blivit fin igen" Haha. Hon tyckte ziza var så ful när hon fick klippa sig, men inte då. Hon är söt. Haha,. Så var de stanna och inkallnining. Mycket duktig hund jag har, kunde gå ifrån länge och så utan att hon ens blinka. Men de där med godis är livsfarligt, hon vägrar ju lägga sig utan godis. Nästa hund blir en icke godis hund har jag bestämt.

Idag har jag vart hos tandläkaren, tänker nog ta avtal på autogiro. 290 kronor i månaden, slipper se dem och man slipper skjuta upp besöken pga att man inte har pengar. Är ju en hel del som behöver göras i min käft så kommer iaf komma över de där 3000 kronorna/år.

Jaja, allt för mig. Dags att lämna ziza på dagis (hos mamma) och cykla till jobbet. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback