dagens händelser.

Igår var de jobb som gällde 14 - 21. Gick ju bra de, men nu är vi tillbaks till de gamla igen, bara klockan man har i huvudet hela tiden *suck* Men de varar ju iof inte så lång tid, närmare exakt till 13/10 då de kommer bli stor skillnad.

Idag vakna man upp snorig och jävlig igen, en liten bacill jävel och så är man där igen :( Ge mig mirakel kur någon!
Jobb i regn och rusk :( Inte på humör för de alls. Men men. Dagen gick ju den oxå.

Sen for jag och Jessica upp till onoff och hämtade alla mina framkallade bilder, över 300 st, de ni :P Så blidde de pizza på de, men de vägrade ta kortet, ibland kan man ju bli galen ¨på dessa kortsystem som inte fungerar och så blir man anklagad att inte ha pengar på kortet ist. Men vi fick ju våran pizza gratis så inte gnäller vi :P Haha.

Och så hundkurs på de, ja mycket till kurs de vet jag inte om de blev idag. Platsliggning, ziza börja springa mot mig, dixie efter henne och ariel efter dixie. Dixie for igenom stängslet och blev väl rädd på något sätt så hon for iväg i alla världens fart, i två jävla timmar var vi ute och letade hund. Ute på stora vägen, tack och lov att folk han bromsa, och sedan vägrade hon komma när man ropa på henne, men tillslut kom hon springandes till husse, välbehållen. Men hennes reaktion är fortfarande ett mysterium.

Sen blidde de hem till en varm dusch, men fortfarande frusen. Bra med förkylning och allt. Ja, så tog jag och ziza en liten promenad bort till sjuklingen och pussade på honom lite. Haha. Känns fortfarande sjukt skumt att säga min eller att man inte är singel längre, kommer ta ett tag att vänja sig.

Ne, sängen och försöka krya på sig lite. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Strå

Nu vill jag FAKTISKT SE en bild på KARLN! fixafixa! :)

2008-10-02 @ 10:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback