Hälleforsnäs och Norrköping.

Upp tidigt imorse, lämnade in ariel hos veterinären, fick amputera en tå idag pga atros. Gick bra förutom att damen hade skitit ner hela stället, nog virus, typ som vinterkräksjukan för nu mår inte ziza någe vidare bra i magen hon häller =( Och när ariel kom hem med tratt så morrade ziza och försvann under sängen i 3 timmar, vägrade komma fram tills lilla matte kom och räddade henne :P

Sedan har jag hunnit med lager 157 med mamma, mikis och agge. Hittade lite smått o gott =) Sedan for jag iväg till norrköping med emma, emelie o, emelie P och mikis =) Hittade lite smått o gott där med. Blev sminkad på make up store =) Ville ha ny foundation och conceler. Blev mycket bra så fick bli det oxå =)

Sen kom jag hem och dessan kom förbi en stund och sedan kom jessica och emma w. En fullspäckad dag med andra ord.

Strax dags för sängen, jobb imorn, kurs mellan 13 - 17 och sedan ska jag på massage =) Lovely.
Visst fan, de är ju brothers and sisters märkte jag nu, så sängen får vänta.

Kommentarer
Postat av: Jessi

din lilla tvnörd!! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback