söndag

igår var de lite förfest hemma hos mig, emelie, cissi, jessica, emma w, kristoffer och mackan. Trevligt trevligt.
Kristoffer öppnar kylskåpet och säger: Emma vad är detta? fan de värsta jag sätt, jag är ungkarl och har en massa paket nudlar men köttfärs på burk tar fan priset. Haha

Sedan blidde de statt. Helt okej faktiskt. träffade lite folk. Sedan blidde de promenad med emelie, cissi och leo. Hem till mig och drack kaffe mitt i natten. Haha

ja, och nu har jessi vart här och glott på film o chips o dipp :) länge sen nu ju.

dags för sängen snart tror jag, dödstrött. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Jessi

hahah! så jävla klockren kommentar ... hörde när han sa de, fast jag var inte i rummet. men jag garvade för mig själv kan jag lova. =p tack för ikväll vännen!

Postat av: Jessi

vi fick förresten positiva kommentarer om vårat projekt i vardagsrummet ^^ dedu!

"fan vad duktiga ni är, är det bara du och emma som gjort det där?" ^^

2008-10-26 @ 23:54:25
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback