tisdag 14/10

ja,blev aldrig nå mys igår häller. besviken som fan. =(
Blev ganska tidigt i säng för en gångs skull.

Idag har jag jobbat, men möte nästan hela dagen. Som de ser ut nu kommer jag få gå ner till 75% vilket jag inte känner för just nu, vill få ordning på min ekonomi. Men men, glad så länge man har jobb iaf.
Så var de endast jag och christian som var intresserade att vara timecare ansvariga, är det en som ska vara det tycker jag allt att det är min tur då han har tes sen när vi får det. Men men. Hoppas hoppas hoppas. Vill ha lite mer ansvar.

Sen var jag och handlade lite med gerhard på willys, fick lite mat. :) Sen var vi till färgaffären och hämtade lite prover, så förhoppningsvis blir de väl att måla om vardagsrummet så snart jag bestämt vad jag vill ha för färg här inne, är inne på nått ljust med ev en fondvägg. För det är väl inte något extremt?!

Ne, vila en stund, tråk. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback