älskade.

Hänt en hel del idag. Gick upp, bakade lite bullar, gick en promenad med ariel, sedan kom Marie och Mejja. Så himla söt unge. Men tyckte inte om att vara hos mig :P

Så pratade marie med ziza. Underbart att få höra hennes tankar kring allt, hon ser sig som en liten prinsessa, och älskar att vara den söta och vara i centrum. Älskar sin matte över allt annat på jorden och blir så lätt svartsjuk när jag ger uppmärksamhet till någon annan. Lite rädd för att vara själv när de är mörkt annars gick ensamheten bra i inte allt för långa stunder. Älskar att vara hos "mormor", för där är de liv och rörelse hela tiden, där kunde hon busa av sig lite. Älskar livet i allmänhet. Tycker inte om när matte är ledsen men betyder mycket för henne att jag anförtror mig åt henne. "Vi lever för varandra och hon skämmer bort mig oxå och det gillar jag, jag är som en liten prinsessa! Haha. är hon inte för söt min lilla raring.

Ja, sen kom Gehard och hjälpte mig med hyllorna, och sedan kom emelie, jessica och cissi förbi :) Lite fika och tjejsnack, och så blev jessica brunette, hur fint som helst. :)

"Alla var på fest förutom emma, för hon fick stanna hemma! Hahahaahah!

ne, sovdags kanske. en dag imorn med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA OCH DU TROR PÅ DET DÄR!!!!!!!!!!!!!

2008-09-05 @ 09:45:39
Postat av: Jessi

usch för pessimistiska människor. =) vi vet iaf att allt stämde ! ^^

Postat av: Anonym

Varför i hela friden skulle en HUND kunna berätta för en MÄNNISKA hur den mår osv?! En HUND kan inte prata som vi!Dessutom har hon bara "sagt" sådana saker som hennes matte vill höra!Att hon mår som en prinsessa och att hon mår bra.Närru,sådant där skittrams går jag inte på.

2008-09-05 @ 14:09:23
Postat av: Emma

Inte riktigt kanske. Hon sa en hel del annat, både bra och dåliga saker så tycker du ska sluta lägga dig i sköta ditt ist.!!

2008-09-05 @ 16:23:14
Postat av: Anonym

SÅ larvig! Skaffa dig ett liv,det kan du inte ha om du tror på något så larvigt.hahahahahahahaaaa.

2008-09-05 @ 18:36:47
Postat av: Jessi

jeez. vad är det för liv att sitta och tracka och kommentera andras bloggar? =)

2008-09-05 @ 19:12:56
URL: http://jelindfors.blogg.se/
Postat av: Emma

Sköt ditt så sköter jag mitt du! Behöver inte andras dumma kommentarer.

2008-09-05 @ 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback