data jävel.

Jobbat i vanlig ordning idag. Rätt lugnt och skönt men trött så in i norden. Kanske höst/vinter tröttheten som kryper sig allt närmare, borde man inte kunna gå i ide denna årstid?. :P

Sedan blidde de hundkurs, mycket roligt och framsteg görs :) Inga tokryck idag inte :)

För det andra så är jag så jävla trött på min dator rent ut sagt, den är segare än jessicas dator och då är det riktigt illa!!! (ta inte illa upp vännen ;) Haha.) Måste lämna in den jäveln på lite rensning tror jag. Men först måste ju en hårddisk eller ubs minne införskaffas, och de pengar finns ju verkligen i min kassa just nu :P Så jag får väl stå ut ett tag till *suck* Så om ni undrar varför jag inte finns här så mycket så beror det på att jag inte har tålamodet för att sitta här och vänta en halv dag innan den gör som jag vill.

Ne, tv:n en stund kanske, sen sovdags. Tänkte baka lite imorn innan marie kommer med sin lilla dotter mejja, och så lovade jag ta ut ariel på en promenix och sy mammas byxor, de åker ju till Göteborg i helgen på bröllop, fuskisar. Så ska skräpet ut och hyllerna upp och en sväng till factory med mor min tror jag. Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Jessi

haha det är lugnt.. min dator är seeeg! men din är fan i mig segare nu! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback