even if its going wrong.

Ja, som sagt fredagen spenderade jag i Åby hos älsklingarna. Älskar dem otroligt mycket.

Hugo: Jag älskar dig emma.
Casper: Älskar du alla barn?
Moster Emma: Tycker om alla barn, men älskar er, ni är dom bästa :)
Casper: älskar dig emma.


Då värmer de gott i mosters hjärta Även om de vägrade sova, höll på från 19.30 till 23.00 då lyckades de somna, men de är väl klart de inte vill sova när jag är där :P

Lördagen blidde inge jobb, åkte hem med jordens huvudvärk, lämnade ziza hos mamma och åkte hem och sov några timmar, men inte släppde de för det, inte ens med 2 ipren. :( Men sen på kvällen blidde de lite alkoholförtäring med tjejerna, jessica, cissi, mattan och fian. :) Och statt på de såklart. Haha. Vore väl konstigt annars.

Söndagen, blidde ingen filmkväll med jessica, utan film med dejten. Trevligt trevligt.

Jessica var här och käkade lunch och jag käkade lite frukost :P Nu sitter jag och väntar på memme, och sedan kommer jessica när hon slutar skolan så får vi ta filmen då ist :p

Kom och tänka på en sak, länge sen man prata med strå, saknar dig vännen!


Kommentarer
Postat av: Strå

Haha, strå! Ja, det var länge sen. Vi måste ses snart. Du får komma hit :)

2008-09-15 @ 16:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback