så är de.

Igår for jag iväg till lövåsen. Fick träffa en AT läkare som var nogrann och bra. Men de var väl ingenting speciellt, kunde vara en infektion så först ville hon inte behandla mig, men så kom hon fram till att de kanske var bäst iaf eftersom jag knappt kunde svälja. Ena örat var bara lite spruckna kärl i men de andra såg värre ut.

"Medicinen är vila, alvedon osv"
Okej, men hur blir de med jobb då?
"Ja jag kan max sjukskriva dig i 3 dagar"

Fattar inte riktigt hur de tänker, hur fan ska man kunna vila när man har de jobb man har? Skiter i de där 3 dagarna, hemma idag, sen har jag kurs imorn och så tänker jag jobba på fredag. Så det så! :P

Annars hände väl inte så mycket igår, tog hand om ariel någon timme sådär, fett jobbig. Men hon trivs verkligen inte i lägenhet, vill ut hela tiden, skäller och håller på och dummar sig.

Ja, idag står en del på lista, inte någon vila här inte. Ut med ariel runt 13.00, med mor till sultans vid 5, hundkurs 18.30 och så måste jag laga mat, tvätta och göra ett skolarbete. Jippi. :P

Dags att sätta fart kanske.

Kommentarer
Postat av: Jessi

du är en dålig bloggare, min vän. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback