sjukling,

Jag är en dålig bloggare,  men har haft fullt upp :P
 
I tisdags var de jobb, möte. Men förkyld som en jag vet inte vad, så fick bli att vara hemma o krya på sig, Hemma imorn med sedan blir de jobb på måndag, men fortfarande ont i halsen, vissen som en gammal kratta och låter nog som en oxå. Haha.

Men annars har veckan innehållt mycket mys :) lyckas det denna gång mån tro? återstår att se. men de känns ju seriöst iaf.

Umgåtts en del med vännerna oxå, och så roligt har jag nog inte haft på länge.

Ja, annars så var emma och jag och hälsade på johanna idag, mycket trevligt måste jag säga. blidde en fika på stan och storhandling på willys, en helveteskörning och bus för hundarna :) Många goda skratt :D

Nu är de några glas vin o mys med tjejerna och T och ev hans vän. 

Och imorn då smäller det, ljusparty hos emelie o och statt med brudarna.

för övrigt funkar inte mitt internet så snodde gerhards laptop. höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback