dead and gone

Blev en sväng med jessica till fian igår, sen lilla på de =) Nice. Men jobbigt.
Väl hemma igen möttes jag av en krigszon, zixten hade gått lös i lägenheten, saker överallt. Haha. Knäppa katt :P
Ringe till jessi när *** säger Är det *** som gått lös i lägenheten.?!!!
Håll käften fick han till svar!!! Haha. Fan så underbart o komma härifrån. :) Ens snesteg följer en hela livet i den här staden. jepp. så kan de va.

Så sov fian hos mig.

Imorse blev de frulle på ballkongen, härligt. Sen när fian hade gått hem börjades det att städa, vårstäda lite sådär. Fönstrena tar jag nog imorn. :P

Vid 3 var jag klar, haha. blidde en härlig dusch o sen hem till mamsen och käka. Sitter här nu, målat mina vackra naglar o väntar på att skjutsa mamma vid 6. Sen blir de balkongmys med jessi har jag bestämt :P Haha.

Och lite less blir man väl när folk tydligen inte kan stå för sina åsikter och måste vara anonyma. Haha.

Allt för mig. Glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback