helgen..

Jaha, i fredags var de skolan. seminarium och gick igenom lite inför tentan. Sen bar de hem till stan, käka o lite så sen iväg och jobbade =) Insett ganska tydligt att jag inte ska jobba i hemtjänsten, de var väldigt lugnt men endå blåste min mage upp som en gammal ballong och ont. :(

Sen hem o hämta ziza, gjorde mig iordning lite och hem till oskar där bella, emma och jessica var. Drack ett glas vin, men efter en timme var de dags att åka hem kände jag. Hamnat i någon slags period, inte lust med nått, inte träffa folk och så, men ibland får jag faktiskt tvinga mig ut för man kan ju inte bara sitta här, men de är så jävla skönt. Slippa allt, bara koncenrera mig på pluggandet. Och trotts att man bor i böckerna räcker inte tiden till. Man vill så mycket mer.

Igår vaknade jag vid 7, kändes skönt att komma upp tidigt faktiskt. Pluggade, gick en promenad med mamma, käkade lite där och sedan gick jag över till fia en stund, drack kaffe o snackade lite skit. Sen hem och plugga igen. Skulle titta på film men hade ingen lust med det så vid 11 gick jag och la mig :P Brorsan fyllde 18 oxå måste jag ju tillägga, men åker ner nästa helg o firar både Jesper och Casper.

Helt underbart att vakna upp pigg o fräsch =) Pluggade lite sen bar de iväg till vingåker på agility, riktigt kul, men häller inte lika lätt som de ser ut. Men jag är nöjd med zizas insatts första gången, absolut =) Sen efter de var de käk hos mamma och ut på promenad med hundarna. Och nu sitter jag här, ikväll blir det plugga, one three hill, gosip girl och lite mer plugga :P


Har btw haft satans ont i magen idag, sen efter maten gick de upp till bröstet oxå. Fick en tablett av gerhard, släppte något men inte helt. :(

Ne, nu har jag inte tid med detta nå mer. Imorn är de jobb oxå, 8-15.30 =) bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback