summering av helgen.

Ja i fredags bar de av till Norrköping, gick runt lite på maxi, hittade ett par byxor, tights och en tröja. =) Sen bar de av hem till pappa, där blev de fullt hus. Casper fyllde ju 5 år igår (söndag) så vi firade lite med camillas andra familj. Hugo en riktig surstrut, men är väl den åldern antar jag. Sen bar de hem, gick o la mig vid halv 11, så skönt så. =)

I lördags var de jobb, först 07.15 - 10.30, åkte hem o städade lite och så innan. sen tillbaka och jobbade 16-21. Gick så bra så. Gjorde mig iordning och drog till cissi som hade inflyttningsfest, men kände inte för att gå ut så när de andra drog till statt gick jag hem och la mig. Och det är jag VÄLDIGT glad för, pappa o co kom nämligen och hämtade mig vid halv nio här, så åkte vi till örebro och hälsade på syster yster och firade casper där oxå. =) Kändes bra, inte träffat henne på 2 månader, men nu ska jag väl kunna åka själv ibland, inte så svårt att hitta :P Det enda jag ångrar att jag inte var ute för var ju att en klasskompis, s var ute, hon som aldrig är ute, och defenetivt inte på statt, så de var ju synd.

Ja, annars igår då? Käkade hos mamma, kollade på one three hill och gossip girl sen hände de inte så mycket mer, betalade räkningarna och insåg att allt går käpp rätt åt helvete denna månad oxå, less jag blir. Hade jag räknat med att medicinerna skulle gå på 1000 kr så skulle jag ju aldrig köpt kläderna. Hur kan ens medicin få vara så jävla dyr rent ut sagt? Jag har ju inte direkt valt detta. Men men..

Idag var de skola som gällde, ny kurs, psykologi, de är intressant =) Bra lärare var de oxå, rolig att lyssna på. Sen bar de av till katrineholm igen, var på väg ut med hundarna när mamma kom och gjorde mig sällskap, så vi gick en runda, sen iväg till djurmagazinet och sen ner på stan och tog en fika med Johanna och Lukas, var ett tag sen nu så de var mycket
trevligt att träffa dem =)

Sen var jag iväg och handla med mamsen, vart där och käkat och nu sitter jag hemma igen. Tänkte att jag skulle ta och plugga lite. Är ju en engelsk bok igen. Är glad att jag förstår engelska ganska  lätt när jag läser och lyssnar, men värdelös på att skriva och prata på de språket. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback