tenta

Jaha, igår var de som sagt hundkurs. Känns så roligt, de går så bra =) tränaren tyckte att ziza och jag är mogna att börja lydnad klass 1 till hösten =)

Efter de åkte vi direkt hem till s, pluggade, med lite paus med macka o te och lite bus med E. Vid 22.00 tog jag ziza och åkte hem, fortsatte lite hemma sen sov jag som en stock. Men imorse var de bannemig jobbigt att gå upp.

Åkte iväg till jobbet, hade en elev med mig. Sen iväg till s och lämnade lite papper och hem och plugga.
Har precis vart o käkat hos mor, men nu blir de plugga igen. Med ett avbrott med dusch, annars ska de pluggas till ögona blöder. Haha.

Längtar tills imorn, ska bli skönt att ha den här tentan avklarad, åka till norpan och gå på stan och sen fira casper som fyller 5 år på söndag. Stor kille nu. Blev lite annorlundare planer, fick en delad tur på lördag så åker hem från norpan imorn och sen på lördag åker jag till cissi efter jobbet, inflyttningsfest där. Hoppas oxå på att få träffa strå och lukas en stund.

Kom och tänka på en sak föresten, såret på hakan verkar komma upp när pollensäsången börjar, har inte haft det sen förra våren och nu är skiten tillbaka. :S

ne, plugga så ögona blöder va de. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback