tisdag

Igår var jag som sagt barnvakt åt en söt liten kille =) Vi tittade lite på film och så somnade han som en stock :P Sophia sa innan hon gick - lås om er och öppna inte om de knackar på dörren.
kvart i tio började någon dunka på dörren, hjärtat hoppade upp i halsen på mig :P
Så kom  jag hem vid halv tolv, möttes av världens stank i lägenheten, visade sig att zixten haft igen toalettdörren och gjort sina behov i mitt sovrum, stackars liten.

Så har han jävlats med mig hela natten så dödstrött vaknade jag imorse, tog en promenad med mamma o hundarna sen bort till sophia och pluggade i 4 timmar. Hon hämtade sonen på dagis och sa att jag var hemma hos dem, då sprang han hela vägen hem. Haha.

Sen bar de av till vingåker, syster körde mig eftersom hon fått körkort idag :D Grattis !!! =)
Så körde vi lite agility och de gick jätte bra =) Träffade även marie, ömsesidig kärlek mellan henne och ziza :P

Nu ska de pluggas och sen sova, jobb 07.30 - 12.30 imorn, sen plugga hos fia och sen lydnadskurs i vingåker =)

Kommentarer
Postat av: strå

Men hjälp! Vem var det som bankade på dörren då????

2009-04-22 @ 09:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback