24 aug.

Jaha, nu är allt i eskilstuna och jag bor hos mamma. Har varit lite kämpigt men men.
Bara exakt en vecka kvar idag tills jag drar dit, hjälp :P Jag både vill och inte vill, kommer kännas konstigt.
Men när allt kommer i sin ordning, när vardagen börjar igen så kommer de förhoppningsvis kännas bättre än vad de gör nu.

Måste se till att träffa alla mina vänner denna vecka. Kommer sakna! Men de är ju bara 1 timme i mellan så så svårt ska de väl inte behöva vara att ses imellanåt eller hur?!

Mormor har btw flyttat in i min lägenhet nu oxå, måste erkänna att de känns konstigt, komma in där och se alla hennes möbler osv.

Idag åkte jag och jessica till norpan, hälsade på pappa o så. Casper och Hugo bara växer och växer, de börjar bli stora killar nu. Hämtade pappa på hans jobb, haha de va en rolig biltur de. Pappa verkar inte fatta att jag haft körkort i 4 år :P Åh andra sidan kanske de är bra att han är med ibland "Emma de är enkelriktat där!" "Va?! Oj, där brukar ju jag åka in" Haha. bra där.

Bestämde mig för att lägga ner skiten, jag flyttar ju endå Men de är svårt att inte tänka på en viss person. Min dröm. Som blott förblir en dröm tyvärr. Men jag kan inte sluta hoppas, sluta längta.

Jaja, njuter av semestern iaf. Gonatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback