flytt, kärlek, ångest.

Då börjar vi om då, hade kommit en bit men så ville datorn muppa sig och hoppa bakåt. =(

Nu har jag semester så. de behövs nu efter att ha jobbat sen den 1 juni. Idag har de packats, och så var jag och fian ute i valla o hämta en säng =) Sen hem och fortsatte packa, lämna zixten hos syrran så nu får han umgås med sin syster i 2 veckor ca. =) Sen fortsätta packa medans mamma, gerhard och lasse bar ner allt till bilen. Sen tyckte jag att de hade gjort nog så skicka hem dem, så kom M förbi och höll mig sällskap i allt packande.

Lovade att bjuda på mat, men problemet var att allt var ju nere i bilen, hade fullt schå med att hitta de jag behövde där. Haha, men de blev ju lite mat tillslut, om de var så gott de vet jag inte. :P Men de fick duga. så åkte vi bort till jessica och tog en kaffe, sen hem och hämta allt som skulle med till mamma och en biltur i stan, så hem till mamma. Ska sova här i 2 veckor eller nått, men ingenting jag ser fram emot, känns mest jobbigt.

Ja, och med allt de andra. Känns som att jag hittat min drömprins och FAN att vi inte känner samma sak, han är nog allt jag nånsin önskat mig, känns som att jag aldrig känt såhär förut, så himla gullig, omtänksam. De känns. =( Undra när lyckan slår in, börjar lessna på detta. Allt jag vill är att hitta lyckan, för han oxå, men se åt mitt håll då? Här är jag. Jaja, singel i 4 år så kan väl va de några år till. =(

Helgen var de jobb som gällde, i lördags tog jag mig till fia efter mkt om och men, är glad för de. Slutade ju nästan där jag ville. Bara de kunde vara för jämnan. men men.

Nehe, sova kanske, upp skapligt imorn och fortsätta där hemma, sen åker flyttlasset till eskilstuna, skulle åkt idag men mamma tyckte de var bätttre imorn, och jag kan inte annat än att hålla med.

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback