7 års otur.

Ja, lyckades ha sönder en spegel igår. Hm. Som om jag behöver mer otur?

Jaha, k-holm igår då. Kaffe hos cissi, fick lite mer klarhet i saker =)
Sen försökte jag lura med jessica som sällskap till stångsjö, hon tog sig hem till mamsen men de hade inte informerat mig om att de var fullt i bilen redan :( Men tur var väl de egentligen, drog ut på tiden som sjutton, fick mig smörgåstårta o lite sådär, sen in till stan, gjorde mig iordning, ut dit igen och hämta ligan, de drog ut på tiden de oxå, kom därifrån 1,5 timme senare, hem, lämna bil och iväg på fest.

Sen blev de statt, hem och sov. Mår super idag :) Nice.
Gick till fian och tog en kaffe, sen iväg på gympauppvisning, fan vad jag ångrar att jag sluta. =( Men duktiga var de. Bara irriterande folk runtomkring som inte vet hur man uppför sig :( Jaja.

Nu ska jag snart över till mormor och käka lite med familjen, mysigt. =)

Sixtens nya familj ringde förut, det hade gått bra. =) Skönt att höra. Men jag saknar ihjäl mig. Vill inte åka hem. Tycker synd om ziza, hon kommer undra vart han är, men hon såg ju att han åkte iväg men hon kommer vara ledsen.

Jag hatar söndagar, alltid på sånt här jävla myshumör. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback