diverse problem.

Vaknade imorse, mådde pyton rent ut sagt, men de fick bli skolan endå.
Gick ut med ziza, skulle titta om cykeln gick att låsa upp men som väntat gick de inte,
ringde carina så hon fick plocka upp mig. Vilken tur =)
Ja, i skolan längta jag bara hem till soffan, blev en sväng med ziza och somnade i soffan
några timmar, välbehövligt, mådde lite bättre, mår hyffsat så länge jag är still, men när
man börjar röra sig känner mig sig yrslig och orkeslös. Fan vad less jag är på att vara sjuk.

Tittade på doctors förut, rätt intressant ibland. Idag handlade det just om immunförsvaret,
inte så konstigt att man jämt är sjuk menar jag, fanns ju en hel del saker som jag inte har
p.g.a. en del saker, t.ex. skadade vita blodkroppar p.g.a. allergi.

Jaja, har inte hänt så mkt annat. Mest ledsen. Zixtens nya familj kankse kommer och hämtar
honom redan imorn, eller på lördag. =( Satt just och funderade på vilken knäpp katt jag har,
i 2 dagar har jag ertappat honom med att ligga under mitt lakan i sängen, han tycker om att
ligga gömd under saker. Haha. Sweet! Små saker som får honom till den han är. Kommer sakna.

Satt och läste syrrans blogg, tårar igen.

Ja de är för mkt nu. Ekonomin åt helvete säger jag bara, har inte pengar till frukost, inte ens till
astmaspray eller salva. har lite i botten som kommer ta slut nästa gång jag duschar. Hoppas 350 kr från pappa rullar in imorn. Konstigt att folk begår ekonomiska brott, NEJ! Jag har bara mina djur och mig själv att tänka på, men när man har en hel familj måste de vara en aning panikartat. Men jag tycker medicin är mkt pengar, jag har inte valt detta själv. kostar mig säkert 500 kr i månaden.

Och jag har tagit mig ett beslut för 111 gången, vet bara inte om det ska göras på de ena eller de andra sättet, de ena sättet är verkligen inte jag men kanske det som biter bäst. Jag är trött på att vara snäll och godtrogen.

Fick mig ett skumt sms förut, om att jag hade lovat att höra av mig till uppfödaren om det inte fungerade med katten för att uppfödaren skulle ha tillbaka honom då, hm, du måste nog ha skrivit till fel, men personen bara fortsatte, tillslut slutade det samtalet med att de va synd att några andra skulle ha honom för den personen gärna ville ha honom som kompis till sin iller. Gah, jag är inte dum i huvudet.

Jaja, fortsätta titta på criminal minds. sen försöka sova kanske. Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback