fullt ös.

Ja, en bra dag mer fart... Började med tvätt. En promenix med ziza, så ropade någon hallå, ursäkta.Jag vände mig om. Gah, en utländsk kille började frågade vart jag bodde, vad jag hette, om jag hade pojkvän osv, ljög ihop en liten historia. Haha. Men han tyckte att jag skulle komma och hälsa på någon gång. Jojo in your dreams. Hatar sånt. Så lätt att gå på en ensam tjej. =( Men vafan, där går jag ju jämt, nu måste jag börja gå någon annan väg.

Så börjades det städa, baka, bädda rent i sängen, har nu tagit mig ett glas vin och så blir de ett bad. Ja, de blir vin ikväll i hopp om att få sova inatt, så trött på att inte få sova, så otroligt trött.



Så komiskt, tänkte på min kära farmor idag, tänkte att jag måste ringa eller hälsa på henne snart, ja vem ringde för en stund sen då, om inte farmor :)

Far nog redan imorgon, hoppas bara inte mor läser detta nu, tänkte överraska henne. :P Sen på fredag blir de norrköping,sova hos pappa, ska köra till örebro på lördag eftersom pappa ska på julbord på fredagen, passa på att träffa syrran och skitungarna =)

En bra låt, hela skivan är faktiskt riktigt bra =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback