okej?

Åkte till Norrköping, som vanligt fel tidpunkt,smockat med folk och så var det någon jävla brudjävel som stod o blängde på mig på perrongen, ofta! Men slapp ta spårvagnen, gamlingarna som de kallas kom och hämtade mig =) Så blev de mys och bus med grabbarna. Hihi.

Ja sen tog jag bilen och åkte iväg på annat, men just nu sitter jag här och känner mig allmänt grinig. Vet inte om jag har rätt till det men men. Jag förstår samtidigt som jag inte gör det, jag hade inte gjort såhär, samtidigt som jag vet..... Får väl se hur länge jag ska sitta här och vänta.....

Jaja, ska vänta tills brorsan ringer och vill hem från Krogen, blir väl sisodär 3 inatt och sen upp vid 7 och köra till örebro, ja självförvållat men endå. "Ne jag behöver inte så mkt sömn så de går jätte bra" Höhö bevis imorn bitti. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback