onsdag

Ja vad hände igår då? Full rulle.
Först kom Johanna, tone och lukas, drack lite kaffe, busade med lukas och snacka lite skit. Sen iväg till konsum där Johanna gjorde sin första vurpa. Haha

Så prata jag med Mr M, skulle ut och röka och insåg att mitt nyinköpta paket cigg var spårlöst borta, sprang den vägen vi gått och hittade dem :) Ibland har man tur.

Ja, sen iväg med syrran och titta på lägenhet. =) Och sen iväg till mormor en sväng. Sen iväg till jessica för en snabbkaffe, satt och prata med henne och emma en sväng sen drog jag och Johanna ner på stan, fixade lite så kom dessan och då blev de fika.

Så hem till mamsen, tog bilen upp till ÖB, tvungen att ha kollegeblock. Sen hem och äta. Gick lite snett där =( Men det är löst nu. känns bra de.

Till jessi och satte mig och pluggade, lite snack och tv tittande sen hem till mor igen, sov.

Ja, kändes som en bra dag igår, hade liksom inte tid att tänka, samtidigt som jag verkligen bestämt mig. Jessi sa, tänk tillbaka på det när du har dåliga dagar, ska verkligen försöka med det. =) Läste mitt horoskop igår oxå, det förtydligade allt jag kände faktiskt, de är oxå något jag ska försöka tänka på så känns de förhoppningsvis lite lättare.

Idag då, skolan. Redovisning, skönt att det är över. =) Hatar sånt där, blir så nedrans nervös. Sen promenad hem, städat och tvättat lite, sen somnade jag på soffan vid halv 7 och vakna halv 10, illa, hur jag ska sova inatt är en bra fråga.

Ne försöka sova lite då, skola imorn sen hem till k-hom i två veckor. Jobba lör-onsdag oxå, kommer bli helt slut, inte van att jobba, inte gjort de på 4 månader nu. :P Men det ger pengar. =)

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Memme

Snart så blir vi grannar för ett tag du..^^

2009-12-17 @ 11:53:40
Postat av: emma.e

Haha ja =)

2009-12-17 @ 14:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback