stuck for life.

Mitt liv är borta. min mobil. Ärligt talat, mitt sociala liv försvann totalt med mobilen. =( Ingen kan få tag på mig, jag kan inte få tag på någon. Jag kan inte prata som jag brukar. Min musik när jag är ute och går är borta. Usch säger jag bara, och inget jävla simkort idag häller, vänta en vecka till. suck!

Ja igår morse vaknade jag inte heller riktigt när jag skulle. =( Väckarklockan jag fick låna av jessica vill inte riktigt väcka mig på morgonen. =p Inne i någon dum period just nu, bara sova sova sova. Ja men kom till jobbet iaf, gjorde det jag skulle och det gick bra. Sen gick jag hem till mor, käkade och påvägen hem mötte jag fian, följde med hem hit, tog en kaffe sen drog hon, jag gjorde mig iordning och hem till mor igen. Bestämde mig för att sova där för att komma upp på morgonen.

Vilket jag gjorde. Jobba, kallt som satan.
Var och handlade till en söt liten tant.
-Vad hette du?
-Jag heter emma.
-Ebba?
-Ne Emma.
-Ja Ebba.
-Nä, jag är lite täppt i näsan, emma.
tant ser funderande på mig.
- Emma, med M som i mikael.
Tant ser fundersamt på mig igen.
-Sa du M före och börjar fundera på hur man kan ha ett M före ebba.
-Nä E, M, M, A.
funderar igen....
- Jaha, Emma.

Tog en stund. Haha. Nästan så jag gav upp och låtsades heta Ebba.

Ja, sen då. hem och försökte läsa en sväng. men insåg hur trött och frusen jag var. begav mig in till sängen ist. snosade lite, och lite till och lite till. Så ringde de på dörren. Tur var väl de eftersom jag skulle ner till bolaget.
Fick mig en överraskning, emelie =) En kaffe och lite prat. inte meningen att folk ska känna så =( vet att jag är dålig på de själv. Jag känner lite samma sak. Varför inte ta arslet ur vagn och göra något åt saken!!!? 

Så kom cissi oxå. Ner till bolaget.
Sen hem till mor. Lagade tacopaj. Mumma.

Tog mig en drink, fick en dum kommentar slängd i ansiktet :(
Vidare hem och mata fiskar och katter.

Ikväll kände jag verkligen att jag behövde en vän... =( Jobbigt att gå och fundera på allt själv. Läste mitt horoskop idag som gjorde allt så mer verkligt, tolkade det verkligen så... =( skulle kunna vara så denna gång. hur gör man då?

Ja ne sova, imorn ska de jobbas 16-21. De fick inte in någon så snäll som jag är tog jag på mig att jobba, lite extra casch i kassan. Så får vi se vad som händer, inte bestämt mig ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback