söndag.

Hej hopp!
Ja försöka beskriva denna helg då. I fredags efter mycket om och men bar de av till Norrköping. Eller först till linköping och hämta upp M, som så snällt erbjöd sig att köra så att jag kunde knäcka en öl. Så kom vi till syster yster som hade 25 års kalas :) Men kände mig mindre social pga omständigheterna. Och M åkte tillbaka till Linköping, kände sig lite felplacerad. Hade jag med gjort. Ja, så spåra den festen ur ganska rihjält och jag ville inte vara kvar, så ringde efter stackars M som fick åkte till norrköping och hämta mig. Slutade med att vi (emelie, emma, jag och M) åkte till Katrineholm. Några timmars sömn sen bar de iväg till Linköping igen. Käkade frulle och slocknade en stund. Så iväg hem igen.

Käkade hemma hos mamma sen var de bara att göra sig iordning. Kl 18.00 kom folket, sexparty. Riktigt kul. Och de handlades för fulla muggar :P Vi var nog uppe i 5000 kr sammanlagt :) Så blev de statt på de. =)

Idag har jag faktiskt inte varit bakis, så skönt så. Hämtade ziza, käkade hos mamsen och så har jag städat och duschat o sådär. Och nu är de ju bara en massa bra på tv:n hela kvällen men jag skulle behöva plugga oxå :P

Jaha... Jag undrar hur de kommer sluta. Hoppas på de bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback