tisdag 3/2

mamma tyckte jag skulle uppdatera min blogg så de är väl bäst att göra de. Haha ;p

Är så trött på min dator så de är en ren chansning att skriva här, se om de fungerar eller ej.

Idag har jag iaf vart på ansiktsbehandling, så skönt så. Men att klämma på näsan och färga fransarna är ingen lek, men vill man bli fin får man lida pin. Eller brukar man inte säga så?

Ja vad har jag gjort sen då, bakat bullar, städat, vikt tvätt, rensat lite i garderoben så var emsan här o tog en kaffe. =) Ja, så tänkte jag snart ta o lägga mig tror jag, trött och ingenting bra på tv:n iaf.

Ringde även vårdcentralen men de hade väl självklart ingen tid, skulle höra av mig imorn igen men då kan jag inte för då ska jag vara i skolan från 9-16. Så får väl göra ett nytt försök på torsdag, står inte ut med att må såhär. Vill veta vad de är för fel. Hon sa även i telefonen att när de gäller yrsel o så, så måste man ha en längre läkartid, därför fick de inte in mig. Men jag förstår inte varför de inte bara kan sätta upp en tid ist för att man ska hålla på o ringa och hoppas på att de har en tid varje dag. suck.

Mycket snack om killar idag, fick mig att inse att jag snart har varit singel i 4 år. Och jag saknar verkligen en man i mitt liv. Dela vardagliga ting med. Kunna få och ge kärlek. Känner att de är dags, ingen lust att leka längre, vill ha allvar i mitt liv. Men i denna stad tror jag sällan att de finns någon, alla känner alla och har alltid någonting att klaga på. Så ne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback