You don’t know what you got until you're missing it a lot

Hittat min favorit tror jag Erik Hassle - hurtful (fin)


Och jag är lika duktig på att uppdatera här som vanligt.

Men i fredags kom jessi över så gick vi bort till emma och emelie :) Mycket trevligt.

Lilla på de. Ja där är de väl som vanligt.

I lördags, lite halvbakis. Så skulle mattan, fia, cissi och jessica komma över. Men så kom även alex och co och carro oxå. :) trevligt trevligt. Så blidde de statt på de.

I söndags = bakisdag. (börjar kännas allt för vanligt) Så kom jessica och kollade på alla dessa serier och moffade chips o dipp :P

Idag har jag jobbat 2 timmar, sedan åkte vi ut till forrsjö och lämna syrran o hennes kompis i spökbacken och passade på att ta en promenix med hundarna. Så hem, städa för fulla muggar och diskade upp de där förbannade diskberget :P Så blev de fika med brudarna, johanna (och lukas), emma, emma w, jessi, mikis, emelie =) Så hem till mamma o käka efter de, sen har de inte hänt så mycket.


Pratat med söt, hoppas de blir nått av med imorgon.

För övrigt börjar nya kursen imorn, spännande. :)

ne. bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback